sitter här igen....

Får se hur det går nu med uppladdningen. tänkte lägga upp lite fler bilder på varor som kommer att komma till butiken i februari så ni får ett smakprov.
Igår var det ELLE-galan..... alltid kul att se vad folk ha på sig på de här galorna och vilka som får årets priser.
Jag tror att en av de som sitter i juryn är min gamla rektor på Beckmans design högskola. coolt coolt.... sen är det massa andra som sitter med oxå...
Idag hade vi en som jag kallar "visa upp sig på stan dag" med hela familjen och några vänner.
Då menar jag inte att vi manikenga på stan utan, klär upp sig och givetvis i Vero Moda kläder och sitter och fikar länge och tittar lite i affärer. Det är en "visa upp sig på stan dag" 
Jag tror faktiskt att det är fler än jag som har sånna dagar ; ) eller?????


Den här tunikan gillar jag. Jag är säker på att den kommer i väldigt fina färger.

nej, sorry sorry, jag får lägga upp en i taget annars får jag sitta här och göra situps hela natten. : )
ska sätta mig och sy lite, köpte nämligen väldigt fina tyger idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0