Tisdag,...

Idag blir det en hemma dag för mig och lillen, Vi har varit på våran morgon promenad i blåsvädret. Tur att vagnen väger några kilon annars hade vi blåst iväg båda två.
Vad har jag gjort mer?... har  försökt rensa i min stora garderob eller rättare sagt walking closet eller hur man stavar till det... Min underbara sambo har gjort om ett av våra rum i huset till smink och kläd rum, jätte gulligt, men nu är det så rörigt där så det behövs stor rensning. Det blir lätt rörigt när man jobbar i en klädbutik och ska ha allt nytt som kommer in. En del kläder sitter prislappen fortfarande kvar på för att man inte har hunnit använda de . 
Hur som helst,..lägger upp lite bilder på en super gullig vän och trogen kund som ville ställa upp och va blogg model.Tack Bettan 
Ha en bra dag


jätte läckra jeans med mudd ner till pris 499,95
Väst 259,95

De här byxorna är som tights fast i jeans material sitter jätte fint på. För dig som inte vill ha fickor och sånt.
Pris 259,95 Mössa 99,95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0