Hallå Hej!

En ny vecka igen,... Nu är det verkligen höst ute,har aldrig tyckt om hösten men nu älskar jag den. Tycker det är jätte mysigt när det blåser lite svalt och marken är täckt utav löv och det är så fina färger : ) Igår var hela familjen ute i skogen och plockade trattkantareller, vi letade i allafall. Har sett att mina grannar har varit ute och plockat i skogen här nära oss så jag bestämde mig för att ta med gubben, lillen och hunden för jag skulle aldrig våga gå ut själv. Plockade en liten påse men när jag kom hem och visade grannen vad jag hade plockat så visade sig att bara två svampar var av rätt sort : ( så det blev ingen kantarellsoppa...Nå ja, nog om min helg hoppas ni alla hade en bra helg. Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0