tack till alla svar....

Tack till alla ni som svarade.Uppskattar det verkligen. Ska lägga upp lite fler bilder i fortsättningen. Imorgon jobbar jag och Karin och vi brukar alltid ha för oss massa skojigheter. Ska inte glömma att lägga upp bilder från denna helg.
Ikväll ska vi ha middag här hemma hos oss, en väninna och hennes sambo kommer hit och jag har tvingat henne att ha på sig den senaste vero moda klänningen som hon har inhandlat.
visst är jag snäll?

Här kommer lite utav vårens trender.  tror att jag är lite påläst i alla fall. mocka,nitar,cowboy, 80-90 tals looken, stora accessoarer kavajer puffärm,och självklart slitna trasiga jeans  är lite utav det som vi ser till våren.
Vero moda är väldigt flitiga på att hänga på. Här är lite bilder på det som kommer att dyka upp i butiken.


 
et
 bild från aftonbladet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0