Härliga Måndag!

Hoppas  ni alla där ute har haft en super bra helg. Själv har jag haft en kanon helg, förutom att jag och min bästa vän och kollega Karin har jobbat ihop så har jag även haft besök från släktingar och en annan bästa kompis Nazanin från Göteborg. Hon är helt underbar och är som en stora syster för mig. Tyvärr så är hon lite blyg för att vara med på bild så henne får ni inte se. Vi har även haft många härliga kunder i butiken,glada och jätte trevliga. Tror att det smittar av sig från mig och Karin för vi har väldigt roligt ihop när vi jobbar. Förutom att ta hand om kunderna och butiken så kan det förekomma lite dans och sång i butiken. En rolig grej som vi kör med är att gå in i en provhytt stänga dörren och sätta sig på pallen helt själv och sjunga med musiken som spelas i butiken. Vad tror ni grannen i hytten bredvid tänker. 
Nej då det är inte så ofta vi gör det, men det  har hänt. 
Hoppas ni inte missade Bergviks 5 års  jubileum som var nu i helgen. Det var hur roligt som helst massa erbjudanden och happenings.
Nu ska jag inta tjata mer. Ha en bra dag.  




Så här såg det ut. Vi piffade upp entrén med lite ballonger och Karin fick äran att välkomna kunderna : )






Jag och min nya pojkvän. Visst är han söt? Bra jobbat av Bergviks centrumledning att skapa den här sötnosen.






Söt Karin i en snygg herrskjorta för 199,95


Finns även i marin blå och svart.






Jag och Ulrika från centrumledningen, Visst är vi fina?






Duktiga söt Karin



Alla vill vara med på bild Ncke jag och hans stora kärlek ; )
Visst är de söta?






Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var hos er och handlade och ni var jätte gulliga.

2008-09-23 @ 08:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0