Förlåt mig!

Förlåt förlåt för att jag inte har uppdaterad på ett tag, men det är mycket jag måste hinna med, för er som inte visste så har jag en 9 månader gammal prinsessa hemma som kräver mycket uppmärksamhet och tid så jag försöker passa på att blogga när hon sover annars ska hon dra i musen och tangentbordet och trycka på alla knappar som finns, men men, alla har vi varit där en gång i tiden.
Idag fick jag dessutom hoppa in och jobba istället för Louise, stackarn har åkt på nån riktig Bacillusk : (
Krya på dig gumman.
Nån har spillt cola på tangentbordet här på jobbet märker jag, tror jag vet vem det är... Klantigt... Får sluta nu innan jag blir irreterad : ) Lägger upp lite bilder sen, vi fick nämligen in 40 kartonger med kläder. KUL KUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0