kommentarer!

Tycker det är lite dåligt med kommentarer : ( Snälla skriv gärna vad ni tycker, är det nått som är fult så skriv det, är sidan tråkig, fula kläder vad som helst det är alltid bra att veta. Just nu håller jag på och letar efter nån som kan hjälpa mig och snygga till bloggen lite. finns det nån så hör gärna av er. vore hemsk tacksam....
Tänkta organisera lite här på bloggen, den här vecka tänkte jag lägga upp alla våra jeans modeller för det är så många som inte vet om att Vero Moda har snygga eller rättare sagt super SNYGGA jeans. Allt från stuprörs, smala, vida, baggy och det kommer in snygga modeller nästan varje vecka.
Jag kommer att bara lägga upp jeans de närmsta dagarna och sen byter jag till nått annat som jag hett och är ett måste i garderoben.

Sen vore det kul att veta hur många av er som läser bloggen handlar på Vero Moda?
och om ja vad handlar ni mest, om nej vart väljer ni att handla era kläder??

vore kul att få svar på dessa frågor.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jeansguide låter jättebra!!!:) Jag handlar ibland på Vero Moda, det finns mycket fint. Men i den stad som ligger närmast mig så finns inte Vero Moda tyvärr:(.

2008-11-04 @ 13:43:59
Postat av: anna

Hej! Jag brukar vara in och hälsa på i butiken men det var ett tag sen jag hittade något att köpa, tyvärr. Det är en bra blogg med nyheter. =)

Kanske kan jag hjälpa till med designen, det finns en sida designadinblogg.se där finns många tips som jag har på min blogg.

Hälsa Karin och Lousie!!

2008-11-04 @ 16:15:20
URL: http://aforsgren.blogg.se/
Postat av: mONIII

GRATIS PRESENTKORT PÅ HM ELLER GINA : http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=14762

2008-11-04 @ 19:39:01
Postat av: J

tycker de är super kul att gå in på din blogg och kika :) jag jobbar själv på vero moda så de är spännande att se vad andra butiker får in bla. keep up the good work!

2008-11-04 @ 20:30:16
Postat av: Sabiina

Ta kontakt med http://artondejuni.blogg.se/ . Hon är bäst på att fixa bloggar, tar 150 kr men de är det verkligen värt. Du kan få den precis som du vill.



/sabiina

2008-11-04 @ 22:02:42
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Linda

Snacka med Linda på www.lindaslya.blogg.se hon gör jättefina designer till bloggar, precis som ni vill ha den! Kram kram

2008-11-04 @ 23:25:55
URL: http://lindajungara.blogg.se/
Postat av: betty

hej min söta. Det är jätte bra och gå in och kolla på din blogg se alla snygga kläder som ni har fått in och så. Det är lätare och se kläderna på nån än när det bara hänger oxå. så det här gör du bra gumman.snart blir det visning oxå :)ha en bra dag gumman så hörsvi snart love betty

2008-11-05 @ 08:28:38
Postat av: Jenny

En hel del fina kläder,kul att se när det sitter på, det blir helt annat när det kommer på. Men det är såå tråkigt att Karlstad BARA har kedjor och alla går i samma kläder!!!

Lycka till.

2008-11-05 @ 11:38:01
Postat av: nathalie

hej jag bor i sunne och handlar vera moda kläder, brukar kika in här då och då, och det är riktigt kul du lägger upp nyheter som kommer in i butiken för man får tips och blir så att man faktist går in i er butik mera :) kram

2008-11-05 @ 21:00:29
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0