kalla onsdag...

Grått och trist ute, suck, jag och Angelina tog en liten morgon promenad när det börja ösregna här,... jag var så frusen att jag varken kände tårna eller fingrarna har det redan blivit vinter? Angelina somnade gott i vagnen, tänk och va så liten igen och kunna ligga nerbäddad i en varm och skön vagn och bara bli ompysslad. Om ca en månad så blir hon ett år gud vad tiden har gått fort, för ett år sen vid den här tiden var jag stor som en.... vet inte vad, 
Nej,.. nog om det. Muntrar upp den kalla Onsdagen med lite bilder. ha en bra dag


Min kära vän Marci i snygg Vero Moda outfit. 


Visst e hon stilig?


Den här bilden gillar jag, helt naturligt vacker.




Louse och Moa poasar flitigt.


Och jag också.


Måste självklart visa en bild på mina strumpbyxor som jag gillar som bara den.DE är från förra året men det finns ett par liknande i butiken, tror att de ligger på 59,95 elllr 79,95


våran karin är ju så stilig.


Louise är en flitig tjej.


Jag och Bettan.

Kommentarer
Postat av: Josefin

kavajen i förra inlägget, svart, kort och med 3/4 arm. Finns den i fler butiker, ex Malmö eller Stockholm?

2008-11-19 @ 16:16:38
Postat av: Vero Moda

Hej Josefin!

Vet tyvärr inte om kavajen finns i de andra butikerna, det är inget vi kan se från våran butik, men du skulle kunna ringa dit och höra med de, Kavajen heter ABY BLAZER.

Lycka till.

nm

2008-11-20 @ 22:46:12
Postat av: Lina

Vart är dina fina stövlar ifrån ?

2008-12-15 @ 17:58:01
Postat av: vero moda

Hej Lina! de köpte jag på berqvist förra året. kostade 399:- om jag inte minns fel,



ha en bra dag.

nasrin



2008-12-16 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0