Nu är jag tillbaka.....

Jag har inte varit lat utan bara haft mycket annat att göra. Men nu är jag tillbaka : ) Den här helgen jobbar jag så har ni vägarna förbi så måste ni komma in till oss. Jag är 100% säker på att det har kommit in massa fina varor. 
Vad har hänt mer då???? i måndags drog jag ut en visdomstand den var svår att få ut, det var tre mot en men de fick ut den till slut, hade faktiskt inte så ont efteråt. Man har ju hört värsta historierna om att det ska göra jätte ont, men jag klarade mig rätt bra. 
Den allra stora händelsen är nog att Angelina har börjat gå nu och hon har fått sin första tand. Det är jag jätte glad över : )
Jag lovade för ett tag sen att jag skulle lägga ut bilder så nu kommer de.














Nu går det segt igen : ( lägger upp fler bilder vid senare tillfälle .

Kommentarer
Postat av: Bob

Trevligt ni har det :-)

Kolla in Vero Moda på Facebook, det ligger en grupp på varje butik. Ny "non offical" ONLY summer collection 2009 ligger upplagt der med heftiga jeans m.m.

2009-01-11 @ 17:27:42
URL: http://www.bestclothes.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0