Aktiva klubben...

Nu ska jag förbättra mig, det har ju varit lite si så där med uppdateringen på bloggen, men nu blir det bättring ska ni se. Lovar att jag ska ägna mer tid men ni får lova att ni skriver kommentera oxå så blir jag ännu mer motiverad.
hittade lite VÅR NYHETER som kommer att komma till butiken i februari.
Ha en trevlig kväll!


Nej, nu blir jag trött på det här första bilden går hur fort som helst att ladda upp men sen blir det segare och segare.... suck suck. Jag får helt enkelt fortsätta att lägga upp resten imorgon. Det är kul när det funkar men helvetes tråkigt när det bara står still och tänker i evigheter.
Häromdan när jag satt och laddade upp bilder så kom jag på en ide att medan jag sitter och väntar på att bilden ska ladda upp så kan jag fördröja tiden med situps  och det funkade ju. Det är ju inte långt kvar tills man ska visa sig på stranden igen. Beach  2009... Jag gjorde 40 situps mellan varje uppladning och var till slut helt sjö svett, men om jag gör så varja dag, laddar upp 4 bilder det blir 160 situps om dagen, fram till sommaren ... sjukt bra ide ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin.

2009-01-17 @ 17:18:17
Postat av: Moonzanna

ja men visst kan jag göra det !



/ Sanna

2009-01-17 @ 22:19:52
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0