Vad tycker ni?


Hittade den här bilden på sofies mode. Ursäkta om jag tjatar om Byxdressen, men jag tycker den är hur läcker och cool som helst därför tänker jag ännu en gång tala om att den finns att köpa på VeroModa.
Det enda knasiga med byxdressen var att det kändes som om man gick omkring i pyjamas så jag måste erkänna att jag tittade mig själv i spegeln rätt ofta när jag bar den. Men å andra sidan så är det ju en härlig känsla att skutta runt i pyjamas på jobbet, vem skulle inte vilja det????????

 

Kommentarer
Postat av: emma

tycker det ser skit snyggt ut. Den ni har i butiken är jätte fin.

2009-02-14 @ 16:01:03
Postat av: caroline

Gud vad skönt, har jag alltid velat göra! haha :D Dom är snygga :)

2009-02-15 @ 01:03:49
URL: http://caarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0