Nadja och Moa!

I lördags fick jag hoppa in och jobba med Moa och Nadja, jätte duktiga tjejer vi hann göra väldigt mycket. Packade upp varor möblerade om bak i butiken och gjorde om lite ställ och  bord. Vi kände nämligen att främre delen av butiken såg mycket finare ut än vad bakre delen gjorde, lite instängd och trångt där bak och kläderna låg huller om buller. Det blev rätt fort rörigt eftersom det var så trångt.
Men hur som helst, Klantiga jag glömde ta före bild men här ser ni resultatet.
Ha en bra dag.



kofta 179,95
klänning 129,95 kom i jätte många fina färger.


så här ser koftan ut. 


Det ska ju vara mycket stickat och koftor i höst för er som inte visste, den här godingen kostar bara 399,95
visst är den snygg? kom även i svart och grått.


För er som ännu inte har inskaffat mössa och halsduk så är Vero Modas riktig snygga.
Skynda er innan de tar slut
Mössa 99,95
Halsduk 179,95


Finns även i härliga höst färger.....

Söta Moa och Jag.
Moa har en jätte fin stickat lång tröja på sig. den får ni verkligen inte missa hur snygg som helst för 499,95


Söta Nadja och jag. Samma stickade tröja för 499,95



Den trånga delen av butiken. Vi tog bort alla ställ som stod framför väggen och bytte till ett bord, nu ser man väggen lite bättre. Hoppas merchendise Jenny inte miss tycker det : )






Så här blev det till slut!


Klänningen som jag har på mig. 129,95



Nadja och Moa hjälper dockan.


Och så här blev det. Vi vet inte riktigt om det är tillåtet att ha kjol på torson, men det såg snyggt ut och sålde bra... : )
Kjol 199,95
Top 199,95



Sen fick vi packa upp så många kartonger som vi hann med...


och hjälpa kunderna.


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: lina

vilken fin kofta.Vad mysig den såg ut.

2008-09-30 @ 17:55:56
Postat av: Sandra

Jättemysig stickad tröja! :)

2008-09-30 @ 21:40:41
URL: http://sandraasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0