Ska försöka hinna....

Har varit lite däligt med uppdatering på den här bloggen eller? tycker ni inte det?
Men jag ser att jag fortfarande har besökare på bloggen, det tackar jag för.
Jag har ju massa bilder från lucia helgen då alla Vero Moda butikerna var på julbord på Bluemoonbar.
Jag lovar att jag ska lägga ut de, när vet jag inte , men innan nästa år om inget krånglar.


Nu vill jag och de andra personalen på VM-bergvik önska våra chefer Bob och Heide och er andra en god jul och ett gott nytt år.





Kommentarer
Postat av: malin

god jul från en trogen besökare. Längtar tills du lägger upp bilderna.

2008-12-22 @ 15:11:47
Postat av: Heide

Vi önskar dig Nasrin , Karin, Louise, Moa ,Sofia och alla våra kunder en riktig GOD JUL.

Kramar från Heide och Bob

2008-12-22 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0