Musen pajade....

Ha ha ha,. jag har ju tidigare berättat att det är fler en jag som använder datorn, men alla kanske inte använder den på rätt sätt. Lilla Angelina brukar tycka om att leka med musen, hon drar den på golvet och leker brum brum,,,, bil med den, men så en dag så störta bilen/musen i golvet och gick i fyra bitar... oops oops. men  nu har jag fått en ny mus så jag är fit for fight.
Här kommer massa bilder från förra helgen.
Kram på er.




hipster, jätte populära 3 för 119,95






Får prova lägga upp fler bilder imorgon för nu bråkar internet med mig  för seg uppkoppling suck suck,..
tänkte ju visa er bilder från våran baggy helg, suck suck,... det får bli imorgon ska sätta mig framför symaskinen en stund.
Lägger även upp bilder på min outfit för morgondagen, ska nämligen på julbord med familjen och vännerna Jonas och Marcella och deras lilla dotter. ska bli jätte kul.
Ha en trevlig kväll.  









Kommentarer
Postat av: jessica

Kul blogg! :D Tänk om alla butiker i Karlstad kunde ha ett lika stort engagemang som Ni verkar ha! :D Skitkul tycker jag :D

2008-12-07 @ 02:43:13
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag va hos er ifrån jan 07 till maj

nog ska vi väl kunna få till så att eran design blir lite annorlunda

2008-12-08 @ 11:26:55
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: jessica

Hehe, tack :) Ja det tycker jag att ni ska göra! ;)

2008-12-09 @ 15:29:48
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
          RSS 2.0